טיפים לפרסום בפייסבוק - מיועד לכל בעל עסק שמשתמש בפרסום ב-פייסבוק


טיפים לפרסום בפייסבוק - מיועד לכל בעל עסק שמשתמש בפרסום ב-פייסבוק.

כשמרימים קמפיין, מהן המטרות הכי חשובות שעלי להגדיר במידה ואני רוצה להזרים יותר תנועה מהפייסבוק לאתר העסק שלי?

תשובה: אל תתמקדו בקליקים, עלות לקליק ושק"ל (מצורף למטה המקור באנגלית שיהיה יותר מדוייק וברור לכם המינוחלים השונים


בעת דיווח על תוצאות המודעה שלך נועדה לתנועה לאתר האינטרנט שלך, זה הוא דוגמא מצוינת למה אתה לא צריך להתמקד במדדים כמו קליקים, עלות לקליק ושיעור קליקים. אתה לא מספק תמונה ברורה מאוד של התנועה בפועל אתה נוהג. 

קליקים: כולל קליקים רבים אחרים שאינם קליקים באתר (במיוחד אם המודעה שלך הייתה בפיד החדשות). 

עלות לקליק: התמקד עלות לכל "לחץ", הכולל מספר הקליקים שאינם קליקים באתר. 

CTR: דוחות אחוז מסה"כ קליקים לעומת סה"כ הופעות. שוב, קליקים רבים אחרים הנכללים במדד זה. 

רשמים דיווחי מודעת facebook לוחץ ctr קליקים על מודעות פייסבוק לעומת קליקים אתר אינטרנט: האם אתה יודע את ההבדל? 
זה לא אומר שהמדדים אלה הם חסרי ערך לחלוטין. אבל אתה צריך לספק תמונה מדויקת, כאשר המטרה שלך היא להגביר את התנועה באתר. במקום זאת, להתמקד בגורמים הבאים: 

קליקים באתר 
עלות לקליק אתר 
אם אלה לא עלו בדו"ח מנהל מודעות הראשי שלך, הקפד ליצור דוח מודעות מותאמות אישית כדי לבחור מדדים אלה.



Don’t Focus on Clicks, CPC and CTR

When reporting the results of your ad meant to drive traffic to your website, this is a great example of why you shouldn’t focus on metrics like Clicks, CPC and CTR. You aren’t providing a very clear picture of the actual traffic you are driving.
Clicks: Includes many other clicks that aren’t website clicks (particularly if your ad was in the News Feed).
CPC: Focused on cost per “Click” that includes many clicks that aren’t website clicks.
CTR: Reports the percentage of Total Clicks vs. Total Impressions. Again, many other clicks included in this metric.
facebook ad reports impressions clicks ctr Facebook Ad Clicks vs. Website Clicks: Do You Know the Difference?
That doesn’t mean these metrics are completely worthless. But you should provide an accurate picture when your objective is to drive website traffic. Instead, focus on the following:
  • Website Clicks
  • Cost Per Website Click
If these don’t come up in your main Ads Manager report, make sure to create a custom ads report to select those metrics.


טירגוט מדוייק - הסוד הגדול (והפשוט) לפילוח של קהל המטרה של העסק שלכם וניצול מירבי של התקציב! - להעביר את המסר הנכון לאנשים הנכונים.

בחר אפשרויות מיקוד ספציפיות כדי ליצור קשר עם לקוחות נוספים. (פירוט באנגלית המקורי - פה למטה בהמשך) 
מודעות קישור לדף הודעה 
מידע נוסף על מיקוד על ידי צפייה בסרטון זה. 
אתה יכול לשפר את הביצועים של המודעות שלך על ידי שכלול שאתה מראה להם. כעת, לאחר שיצרת מודעות פייסבוק, לבחור באפשרויות מיקוד ספציפיות כדי לעזור המודעות הנוכחיות או חדשות שלך להגיע לקהל הנכון. מקד את האנשים לפי מיקום, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגויות ועוד. 
מיקוד המודעות שלך עוזר לך: 
קבל את הערך הגבוה ביותר על ידי להגיע רק אנשים שמשנים 
להעביר את מסרים רלוונטיים לאנשים ספציפיים 
ניתן לראות בכל התקנים: שולחן עבודה, נייד וטאבלטים

Deliver the right message to the right people
Choose specific targeting options to connect with more customers.
Page Post Link Ads
Learn more about targeting by watching this video.
You can improve the performance of your ads by refining who you show them to. Now that you’ve created a Facebook Ad, choose specific targeting options to help your current or new ads reach the right audience. Target people by location, demographics, interests, behaviors and more.
Targeting your ads helps you:
  • Get the most value by reaching only the people that matter
  • Deliver relevant messages to specific people
  • Be seen across devices: desktop, mobile and tablets


רשימת מכולת להקמת דף פייסבוק מקצועי - השלבים החשובים ביותר





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבת פעם איך זה להיות בהופעת רוק שאין בה תגובות של הקהל? אז רגע לפני שמסיימים את ההופעה הנוכחית של הדף הזה, התגובה שלך חשובה לקהילה, זו התמורה\תשלום היחיד שאבקש עבור כל ההשקעה בתוכן איכותי וזה יכול להיות כל דבר.

בואו נעשה רוקנרול, ביחד.