עסקים קיימים כדי לשווק לבני אדם מוצרים ושירותים עוד מתקופת התנ"ך אז מה נשתנה?

מדוע עסקים עדיין משקיעים את רוב התקציב שלהם בקמפיינים ולא במדיה חברתית?

התשובה היא שפעם עסקים באמת היו מבוססים על קשר אישי לטווח ארוך עם הלקוחות ומאז העידן התעשייתי עסקים למדו שאפשר לצמוח מהר יותר רק על בסיס של לקוחות חדשים, משם הגיעו כל כלי הפרסום בערוצי המדיה השונים (משלטי חוצות ועד טלויזיה) ונשכח עניין היחס האישי (תנסו לחשוב על החברה הסלולרית שלכם עכשיו כדי להפנים)

ואז, כשהופיעה פייסבוק העולם הגלובלי חזר לכפר ופתאום נזכרנו שיחס אישי וניהול תקשורת שוטפת ויחסים זה באמת הדבר הכי חשוב (בכל זאת שיווק מפה לאוזן הוא עדיין השיווק הטוב ביותר, זה אומר משהו) ולכן רוב העסקים עדיין לא בפייסבוק, או כן בפייסבוק אבל עדיין לא יודעים לעבוד שם נכון, הנה וידאו פוסט שמסביר את זה מהר ופשוט בבלוג הז'ורנל - http://blog.netonet.co.il/Chapter4-What-Brands-Missing-on-facebook-Marketing

עכשיו תורכים, מה דעתכם על הגישה הזו?

תגובה 1:

  1. ואגב בהמשך לפוסט בלוג הזה חשוב לי לציין שכמובן שיש עוד סיבות לכך כמו האבולוציה של משרדי הפרסום שהמודל רווח שלהם פשוט לא מאפשר להם לעודד מותגים ועסקים לפעול בעוצמה במדיה חברתית (אבל אל תשכחו מה בסוף קרה גם לדינוזאורים הכי גדולים באבולוציה..)
    סיבה נוספת היא שעולם השיווק בסושיאל מדיה לא מוכר מספיק לעסקים ואנשים בכלל ועדיין, בתפיסתם הוא שנויי במחלוקת, ספקולטיבי, לא מדיד ושאר הדברים שכתבתי עליהם כבר בפרקים הקודמים..

    השבמחק

חשבת פעם איך זה להיות בהופעת רוק שאין בה תגובות של הקהל? אז רגע לפני שמסיימים את ההופעה הנוכחית של הדף הזה, התגובה שלך חשובה לקהילה, זו התמורה\תשלום היחיד שאבקש עבור כל ההשקעה בתוכן איכותי וזה יכול להיות כל דבר.

בואו נעשה רוקנרול, ביחד.